Apie mus

Tradicinė buhalterinė apskaita yra viena iš daugiausiai stagnuojančių sričių. Dauguma darbo vis dar atliekama rankomis, kaip prieš 50 metų.

Esame patyrę savo sričių profesionalai, automatizuojantys ir skaitmenizuojantys buhalterinę apskaitą. Siūlome kitokias, šiuolaikiško verslo poreikius atitinkančias ir žmogiškas elektronines buhalterines bei teisines paslaugas. Klientus konsultuojame profesionaliai, dažnai ir paprastais terminais, elektroninėmis priemonėmis sutaupome daug klientų laiko ir siūlome gerą kainą. Kaip mums tai pavyksta? Tiesiog daugumą procesų automatizavome ir perkėlėme į internetą, o ne darome rankomis, kas yra įprasta ir brangu.

Kam eiti į banką daryti pavedimo už 2 , jei tą patį gali padaryti internetu beveik nemokamai? Su buhalterija yra panašiai - kam gaišti laiką susitikimams su buhalteriu, norint perduoti popierius ar sužinoti klientų skolas bei įmonės rodiklius? Visą tai nemokamai per kelias minutes gali atlikti internetu ar telefono progremėlėje. Bet kada, iš bet kur. 

Gyvenime ir versle laikomės savo vertybių: sąžiningumo, profesionalumo, efektyvumo, išmintingumo, paprastumo, patogumo, išradingumo, atvirumo ir veržlumo.

Elektroninė apskaita - tai buhalterijos ateitis. Patirkite ateitį šiandien!

Andrius Tamašauskas,
„Eureka“ įkūrėjas ir vadovas

Komanda

Direktorius, įkūrėjas
Andrius Tamašauskas

Išsilavinimas: aukštasis, VU programų sistemų bakalauras.

Patirtis: IT srityje nuo 2002, nuo 2010 vadovaujant ir vystant inovatyvius verslus, buhalterijos srityje nuo 2016.

Įmonių teisės advokatė
Renata Tamašauskienė

Išsilavinimas: aukštasis teisinis, MRU teisės bakalauras ir magistras, advokato kvalifikacija.

Patirtis: Verslo ir įmonių teisės srityje nuo 2007, 3 metai teisės dėstyme, buvusi Lietuvos Advoktūros generalinė Sekretorė (Viceprezidentė).

Vyr. buhalterė
Justina Krasovska

Išsilavinimas: aukštasis finansinis ir vadybinis, VU TVM Tarptautinio verslo bakalauras ir MRU Veiklos audito magistras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2011.

Vyr. buhalterė
Erika Viskontaitė

Išsilavinimas: aukštasis ekonominis ir finansinis, VGTU Ekonomikos bakalauras ir MRU Finansų valdymo magistras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2015.

Buhalterė
Živilė Traškevičiūtė

Išsilavinimas: aukštasis ekonominis, VU Ekonomikos bakalauras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2017.

Buhalterė
Kristina Toomsalu

Išsilavinimas: aukštasis ekonominis, VU Ekonomikos bakalauras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2015.

Kodėl verta rinktis EUREKA elektroninę apskaitą?

Pigu

  • Daugumą apskaitos procesų automatizavome, todėl galime užtikrinti aukštą kokybę už mažą kainą.
  • Kainos aiškios ir pritaikytos nedidelėms įmonėms. Klientai patys išsirenka ir bet kada keičia norimą apskaitos planą pagal įmonės buhalterinių operacijų kiekį. Pvz. ne sezono metu planą galima susimažinti ir mokėti mažiau.
  • Nėra paslėptų ir labai mažai papildomų mokesčių, nes į apskaitos planų kainas įskaičiuota viskas, ko reikia kiekvienos įmonės apskaitai.
  • Mūsų kainos vienos mažiausių rinkoje, jei įskaičiuosite kitų papildomus ir paslėptus mokesčius.
  • Sutartis neterminuota.

Patogu

  • Dirbame nuotoliniu elektroniniu būdu visoje Lietuvoje. Jums niekada nereikia siųsti popierinių dokumentų ar kažkur važiuoti, net pas mus ar į valstybines įstaigas, pvz. pasirašant sutartį ar steigiant įmonę.
  • Visi mūsų klientai nemokamai internetu naudojasi el. apskaitos savitarna, kurioje patys bet kada gali išrašyti sąskaitas, matyti visus savo įmonės rodiklius: pelną, apyvartą, sąnaudas, skolas, likučius, projektų pelningumus ir kt.
  • Kiekvienas klientas turi profesionalią asmeninę vyr. buhalterę, kuri veda buhalterinę apskaitą ir neribotai operatyviai konsultuoja: telefonu atsako iš karto, o el. paštu dažniausiai per kelias valandas.
  • Visus dokumentus į sistemą suvedame mes. Kartą per mėnesį klientas el. paštu savo vyr. buhalterei atsiunčia pirkimo sąskaitų nuotraukas ir banko išrašus, o ji nuotoliniu būdu atlieka visą buhalterinę apskaitą. 
  • Įdarbinant atsiunčiame sistemos automatiškai sugeneruotas darbo sutartis, taip pat įvairius įsakymus, jums belieka pasirašyti. Kaip ir jūs, nemėgstame "popierizmo", todėl padedame jį sumažinti.
  • Pigiai ir lengvai mūsų apskaitos sistemą galima sujungti su bet kokia elektronine parduotuve, Ebay, Amazon, Etsy, Shopify ar POS kasos aparatu, kad pardavimo sąskaitos importuotųsi automatiškai.
  • Paypal, Revolut, Transferwise ar kitų pinigų įstaigų apskaita automatizuota, todėl nekainuoja papildomai ir atliekama taip pat paprastai kaip ir Lietuvos bankų.
  • Periodinės sąskaitos jūsų klientams gali būti išrašomos ir nusiunčiamos automatiškai.

Patikima

  • Daugumą apskaitos procesų automatizavome, todėl išvengiame žmogiškų klaidų, o sutaupytą laiką skiriame kvalifikacijos kėlimui bei pridėtinės vertės klientui kūrimui, pvz. konsultacijoms kaip legaliai sutaupyti mokesčių.
  • Specializuojames nedidelėse naujose įmonėse, taip pat ir MB apskaitoje. Žinome ir patariame kaip joms legaliai mokėti mažiausiai mokesčių.
  • Visi Eurekos darbuotojai turi aukštajį universitetinį (ne koleginį) išsilavinimą ir reguliariai kelia kvalifikaciją mokymuose. Buhalterių atlyginimų vidurkis Eurekoje yra vienas didžiausių iš visų buhalterines paslaugas teikiančių įmonių.
  • Bendradarbiaujame su MERITS mokesčių patarėjais ir advokatais, kurie turi daug patirties bylinėjantis su valstybinėmis institucijomis. Nuolatos sekame atnaujinimus "Mokesčių sufleryje". Todėl turime realią praktinę patirtį.
  • Garantuojame 100% mūsų atliktų darbų kokybę. Sunkiai tikėtinos klaidos atvejui esame apsidraudę civilinės atsakomybės draudimu.
  • Garantuojame visišką konfidencialumą. Visi mūsų darbuotojai yra pasirašę griežtas konfidencialumo sutartis.
  • Turime virš 120 pastovių įvairių sričių klientų iš visos Lietuvos.
  • Eurekoje dirba patyrusi įmonių teisės advokatė, todėl esame stiprūs teisiniais klausimais. 
  • Dirbame su šiuolaikinėmis technologijomis debesyse, visi duomenys šifruojami, nenaudojame pasenusių buhalterinių programų. Todėl klientų duomenys yra visiškai apsaugoti nuo gedimo ar vagystės. Kasdien daromos dvi duomenų kopijos į atskirus serverius, esančius Lietuvoje ir D. Britanijoje.
  • Esame socialiai atsakinga įmonė - aukojame kiekvieną mėnesį.
  • Google.com turime virš 17 penkių žvaigždučių klientų atsiliepimų.

 

Karjera

Turime daug darbo ir pastoviai ieškome ne darbuotojų, o šeimos narių. Jei sieki geriausio, nori dirbti ir užsidirbti, kviečiame prisijungti! Skambink +370 626 90000 arba siųsk savo CV el. paštu andrius@eureka.lt.

Esame novatoriška elektroninės apskaitos paslaugų įmonė, vedanti apskaitą virš 150 įmonių iš visos Lietuvos ir siekanti tapti Nr. 1 Lietuvoje. Google paieškoje esame viena iš geriausiai klientų vertinamų apskaitos įmonių Lietuvoje. Mūsų klientų atsiliepimai: www.googleatsiliepimai.eureka.lt ir www.eureka.lt/atsiliepimai. Labai skiriamės nuo tradicinių apskaitos įmonių - dirbame tik nuotoliniu būdu, be popierių, labai daug kas automatizuota, daug bendraujame, smarkiai skiriasi požiūris į darbuotojus ir klientus. Pas mus su malonumu dirba buhalteriai, planavę niekada nebedirbti tradicinėse buhalterinėse įmonėse. Teikiame kitokias - elektronines apskaitos paslaugas. Tai panašu į elektroninę bankininkystę. Klientai visada po ranka telefono programėlėje ar internetu turi saugią prieigą prie visos buhalterijos, patys išrašo sąskaitas ir mato visus įmonės rodiklius, patys ruošia ir archyvuoja vidinius įmonės dokumentus. O mes automatizuotai padarome buhalterinę dalį ir juos profesionaliai konsultuojame.

BUHALTERĖ (-IS)

Darbo pobūdis

  • Elektroninės apskaitos vedimas mažoms UAB ir MB įmonėms (0-10 darb.), be popierių. Darbas su inovatyvia internetine programa, kurioje dauguma procesų automatizuota.
  • Nereikia rankomis vesti sąskaitų ir bankų pavedimų į sistemą. Deklaracijos VMI, Sodrai, iSAF ir pan. teikiamos ir pasirašomos automatiškai.
  • Malonus klientų konsultavimas apskaitos, mokesčių ir programos klausimais telefonu ir el. paštu.
  • Finansinės atskaitomybės rengimas, galima su pagalba.
  • Apskaitos procesų tobulinimas.
  • Darbas visą darbo dieną mūsų ofise Vilniaus centre.
  • Galimybė turėti savo pavaldinių.
  • Galimybė atsirinkti klientus su kuriais bus dirbama ar atsisakyti netvarkingų.
  • Darbas pastovios plėtros sąlygomis su didele perspektyva užimti aukščiausias pozicijas įmonėje.

Reikalavimai

  • Ieškome inovacijas palaikančios ir mėgstančios savo darbą buhalterės (-io).
  • Ieškome ne darbuotojo, o šeimos nario. Ne daugybės žinių, o buhalterinės apskaitos išmanymo iš esmės ir išradingumo.
  • BŪTINA: Aukštasis universitetinis išsilavinimas.
  • Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu.
  • Privalumas - patirtis dirbant su daugiau nei 5 įmonėmis vienu metu ar buhalterinių paslaugų įmonėje.
  • Privalumas - savarankiškai uždaryti metai.

Mes siūlome

  • Darbą "be popierių", kur deklaracijos sugeneruojamos, pasirašomos ir pateikiamos automatiškai, vieno mygtuko paspaudimu, o dokumentai suvedami kliento.
  • Tobulėjimą, laisvę ir atsakomybę - be novatoriško buhalterio darbo, papildomai dalyvavimą elektroninės apskaitos atvedime į Lietuvą, norint - apskaitos procesų tobulinime ir vadovavime, galimybę tobulėti dirbant su įvairių sričių klientais.
  • Galimybę turėti norimą kiekį pavaldinių.
  • Darbą be viršvalandžių draugiškoje ir dinamiškoje aplinkoje tarp savo srities profesionalų.
  • Konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas. Mokame vienus didžiausių atlyginimų iš buhalterinių paslaugų įmonių. Pirmus 6-12 mėn. sutartinį atlyginimą, o vėliau įsidirbus didelį procentą nuo apskaitomų įmonių mokėjimų.
  • Galimybę kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, kursuose ir seminaruose.
  • Karjeros galimybes.
  • Nemokamus užkandžius ir gėrimus darbo vietoje bei nemokamus pietus kas antrą penktadienį.
  • Jaukią darbo vietą Vilniaus centre A. Goštauto g.

Kontaktai

Laukiame tavo skambučio tel. +370 626 90000 arba trumpo motyvacinio laiško ir CV su nuotrauka el. paštu andrius@eureka.lt. Kontaktinis asmuo - Andrius Tamašauskas.