Apie mus

Tradicinė buhalterinė apskaita yra viena iš daugiausiai stagnuojančių sričių. Čia buhalteriai ir klientai dažnai kalba skirtingomis kalbomis, o darbo metodai panašūs į buvusius prieš 50 metų. Tai nuolat kelia rūpesčių įmonių vadovams ir patiems buhalteriams.

Esame patyrę savo sričių profesionalai, prisidėję prie 300+ klientų turinčios apskaitos įmonės sėkmės. Siūlome kitokias, šiuolaikiško verslo poreikius atitinkančias, elektronines buhalterijos paslaugas. Mūsų paslaugos remiasi žmogiškumu, skaidrumu ir paprastumu. Klientus konsultuojame dažnai ir paprastais terminais, el. priemonėmis sutaupome daug klientų laiko ir siūlome nepralenkiamą kainą. Kaip mums tai pavyksta? Tiesiog daugumą procesų automatizavome ir perkėlėme į internetą, o ne darome rankomis, kas yra įprasta.

Kam eiti į banką daryti pavedimo už 2 , jei tą patį gali padaryti internetu beveik nemokamai? Su buhalterija yra panašiai - kam gaišti laiką susitikimams su buhalteriu, norint perduoti popierius ar sužinoti klientų skolas bei įmonės rodiklius? Visą tai nemokamai per kelias minutes gali atlikti internetu ar telefono progremėlėje. Bet kada, iš bet kur. 

Elektroninė apskaita - tai buhalterijos ateitis. Patirkite ateitį šiandien!

Andrius Tamašauskas,
„Eureka“ įkūrėjas ir vadovas

Komanda

Direktorius, įkūrėjas
Andrius Tamašauskas

Išsilavinimas: aukštasis, VU programų sistemos.

Patirtis: IT srityje nuo 2002, nuo 2010 vadovaujant ir vystant inovatyvius verslus, buhalterijos srityje nuo 2016.

Įmonių teisės advokatė
Renata Tamašauskienė

Išsilavinimas: aukštasis teisinis, MRU teisės bakalauras ir magistras, advokato kvalifikacija.

Patirtis: Verslo ir įmonių teisės srityje nuo 2007, 3 metai teisės dėstyme, buvusi Lietuvos Advoktūros generalinė Sekretorė (Viceprezidentė).

Vyr. buhalterė
Justina Krasovska

Išsilavinimas: aukštasis finansinis ir vadybinis, VU TVM Tarptautinio verslo bakalauras ir MRU Veiklos audito magistras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2011.

Vyr. buhalterė
Erika Viskontaitė

Išsilavinimas: aukštasis ekonominis ir finansinis, VGTU Ekonomikos bakalauras ir MRU Finansų valdymo magistras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2015.

Buhalterė
Živilė Traškevičiūtė

Išsilavinimas: aukštasis ekonominis, VU Ekonomikos bakalauras.

Patirtis: Buhalterijos srityje nuo 2017.

Karjera

Turime daug darbo ir pastoviai ieškome ne darbuotojų, o šeimos narių. Jei sieki geriausio, nori dirbti ir užsidirbti, kviečiame prisijungti! Skambink +370 626 90000 arba siųsk savo CV el. paštu andrius@eureka.lt.

Esame novatoriška elektroninės apskaitos paslaugų įmonė, siekanti tapti Nr. 1 Lietuvoje. Labai skiriamės nuo tradicinių apskaitos įmonių - dirbame tik nuotoliniu būdu, be popierių, labai daug kas automatizuota, daug bendraujame, smarkiai skiriasi požiūris į darbuotojus ir klientus. Pas mus su malonumu dirba buhalteriai, planavę niekada nebedirbti tradicinėse buhalterinėse įmonėse. Teikiame kitokias - elektronines apskaitos paslaugas. Tai panašu į elektroninę bankininkystę. Klientai visada po ranka telefono programėlėje ar internetu turi saugią prieigą prie visos buhalterijos ir patys kartą per mėnesį susiveda sąskaitas ir mokėjimus į sistemą, išsirašinėja sąskaitas, patys ruošia ir archyvuoja vidinius įmonės dokumentus. O mes automatizuotai padarome buhalterinę dalį ir juos profesionaliai konsultuojame.

Darbo pobūdis

  • Elektroninės apskaitos vedimas mažoms įmonėms (0-10 darb.), be popierių. Darbas su inovatyvia internetine programa, kurioje dauguma procesų automatizuota.
  • Nereikia rankomis vesti sąskaitų ir bankų pavedimų į sistemą. Deklaracijos VMI, Sodrai, iSAF ir pan. teikiamos ir pasirašomos automatiškai.
  • Malonus klientų konsultavimas apskaitos, mokesčių ir programos klausimais telefonu ir el. paštu.
  • Finansinės atskaitomybės rengimas, galima su pagalba.
  • Apskaitos procesų tobulinimas.
  • Darbas visą darbo dieną mūsų ofise Vilniaus centre.
  • Darbas pastovios plėtros sąlygomis su didele perspektyva užimti aukščiausias pozicijas įmonėje.

Reikalavimai

  • Ieškome inovacijas palaikančios ir mėgstančios savo darbą buhalterės (-io).
  • Ieškome ne darbuotojo, o šeimos nario. Ne daugybės žinių, o buhalterinės apskaitos išmanymo iš esmės ir išradingumo.
  • BŪTINA: Aukštasis universitetinis išsilavinimas.
  • Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu.
  • Privalumas - patirtis dirbant su daugiau nei 5 įmonėmis vienu metu ar buhalterinių paslaugų įmonėje.
  • Privalumas - savarankiškai uždaryti metai.

Mes siūlome

  • Darbą "be popierių", kur deklaracijos sugeneruojamos, pasirašomos ir pateikiamos automatiškai, vieno mygtuko paspaudimu, o dokumentai suvedami kliento.
  • Tobulėjimą, laisvę ir atsakomybę - be novatoriško buhalterio darbo, papildomai dalyvavimą elektroninės apskaitos atvedime į Lietuvą, norint - apskaitos procesų tobulinime ir vadovavime, galimybę tobulėti dirbant su įvairių sričių klientais.
  • Darbą be viršvalandžių draugiškoje ir dinamiškoje aplinkoje tarp savo srities profesionalų.
  • Konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas. Mokame vienus didžiausių atlyginimų iš buhalterinių paslaugų įmonių. Pirmus 6-12 mėn. sutartinį atlyginimą, o vėliau įsidirbus didelį procentą nuo apskaitomų įmonių mokėjimų.
  • Galimybę kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, kursuose ir seminaruose.
  • Karjeros galimybes.
  • Darbo vietą Vilniaus centre A. Goštauto g.

Kontaktai

Laukiame tavo skambučio tel. +370 626 90000 arba trumpo motyvacinio laiško ir CV su nuotrauka el. paštu andrius@eureka.lt. Kontaktinis asmuo - Andrius Tamašauskas.