Registracijos adresas Klaipėdoje

Greitai, per 15 min., el. nuotoliniu būdu įmonei suteiksime registracijos adresą Tiltų g. 19, Klaipėda. Esant poreikiui, galėsite nebrangiai laiškus persiųsti Jūsų adresu ar juos atsiimti Lietuvos pašte. Adresą suteikiame elektroniniu nuotoliniu būdu.

Galutinė kaina (PVM nėra):

29 1 metams (29 €/metai).
55  – 2 metams (28 €/metai).
79  – 3 metams (26 €/metai).
119  – 5 metams (24 €/metai).
199  – 10 metų (20 €/metai).

Užsakyti

Eureka

Gintarė Adomaitė,
Klientų vadybininkė

Tiltų g. 19, Klaipėda

  • Solidus ir teisiškai tvarkingas adresas Klaipėdos senamiestyje be kabineto numerio.
  • Administracinės ir gyvenamosios paskirties pastate.
  • Pigus laiškų persiuntimas norimu adresu arba atsiėmimas pašto skyriuje. 
  • Suteikiame greitai, per 15 min. darbo metu, el. nuotoliniu būdu.

Galutinė kaina (PVM nėra):

29   1 metams (29 €/metai).
55  – 2 metams (28 €/metai).
79 3 metams (26 €/metai).
119  – 5 metams (24 €/metai).
199  – 10 metų    (20 €/metai).

Kaip įsigyti?

1. Apmokėkite už norimą laikotarpį

Padarykite pavedimą žemiau nurodytais mūsų rekvizitais ir el. paštu adresai@eureka.lt atsiųskite pavedimo kopiją. Pavedimo atlikimas laikomas užsakymo patvirtinimu ir sutikimu su mūsų adreso teikimo taisyklėmis, nurodytomis adresosalygos.eureka.lt.

Gavėjas: Registracijos adresas, MB
Sąsk. nr.: LT977300010171584229 (Swedbank)
Mokėjimo paskirtis: Už registracijos adresą Klaipėdoje įmonei [įmonės pavadinimas]
Suma: [Pasirinktos trukmės kaina]

2. Įveskite adreso duomenis

Steigdami įmonę ar keisdami buveinės adresą Registrų centro savitarnoje ieškokite pagal unikalų numerį: 2196-0011-6015:0044, jei nerasite – pagal adresą Tiltų g. 19, Klaipėda. Patalpos savininkas Registracijos adresas, MB, įm. kodas 306050212.

3. Gaukite mūsų patvirtinimą

Įvedę adreso duomenis, susisiekite el. paštu adresai@eureka.lt arba tel. 8 5 238 0000 ir sutikimą patvirtinsime.

Kaip gausiu laiškus?

Lietuvos pašte galėsite nebrangiai užsisakyti laiškų persiuntimą Jūsų norimu adresu arba atsiėmimą pašto skyriuje. 

Kiek mums žinoma, Lietuvoje laiškus įmonės buveinės adresu dar siunčia antstoliai, teismai, patentų biuras, ES paramos agentūros ir besireklamuojantys. VMI, SODRA ir kitos pagrindinės institucijos bendrauja el. paštu ir popierinius laiškus siunčia tik labai retais atvejais. Dėl šių priežasčių mūsų adresas pašto dėžutės neturi, tačiau esant poreikiui Lietuvos pašte galite užsisakyti vieną iš korespondencijos administravimo paslaugų (neužsisakius Lietuvos pašte, laiškai nebus gaunami):

  • Laiškų atsiėmimą Lietuvos pašto skyriuje už kelis eurus per mėnesį, neribotam laiškų skaičiui. Tai patogu, nes jūsų laiškai niekada nedings ir bet kada galėsite pasiskambinti į pašto skyrių ir sužinoti ar jums yra siųstų laiškų bei kas yra jų siuntėjai.
  • Laiškų persiuntimą į bet kurį Lietuvos adresą mokant už kiekvieno laiško persiuntimą arba abonentinį mėnesinį mokestį neribotam laiškų skaičiui. Šiuo atveju laiškai nei mūsų adreso nei pašto skyriaus net nepasieks ir keliaus tiesiai pas jus.

Turite klausimų?

Skambinkite 8 5 238 0000 arba rašykite į adresai@eureka.lt ir mielai atsakysime. 

Atsiliepimai

Google esame viena iš geriausiai vertinamų buhalterinės apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje. Atsiliepimai Google:

EUREKA - buhalterinė apskaita ir teisinės paslaugos IconEUREKA - buhalterinė apskaita ir teisinės paslaugos

L. Zamenhofo gatvė 3, Vilnius

4,8 ★★★★★ 184 reviews

  • Avatar Oleg T. ★★★★★ prieš 2 savaites
    UAB Evtesla labai dėkinga Gretai ir visam kolektyvui už ypatingai sklandžia buhalterine priežiūrą, ACIU !!!
  • Avatar E S ★★★★★ prieš mėnesį
    Pasinaudojome juridinio adreso suteikimo paslauga. Viskas buvo taip, kaip ir nurodyta Eureka svetainėje- paprasta, greita, aišku ir pozityvu. Gera patirtis, rekomenduoju.
  • Avatar Pavel Sadiul ★★★★★ prieš mėnesį
    Eureka - atsakingai, nuosekliai ir efektyviai užduotis atliekanti komanda. Puikiai išmano savo darbą ir be problemų pakonsultuos bet kokiu klausimu.
  • Avatar Algis Jankauskas ★★★★★ prieš mėnesį
    Įmonės steigimo paslaugos buvo atliktos greitai ir profesionaliai, būtinai parekomenduosiu draugų ir pažįstamų aplinkoje. Ačiū.

Mūsų paslaugų privalumai
  • Patikima. Esame viena iš geriausiai vertinamų apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje: Google atsiliepimai. Esame Lietuvos Buhalterių ir Auditorių Asociacijos (LBAA) nariai.
  • Be popieriaus. Kaip ir jūs, nemėgstame „popierizmo”, todėl padedame jį sumažinti. Dirbame be popierių, su elektroniniais, fotografuotais ar skanuotais dokumentais.
  • Visi nuotolio privalumai. Visas paslaugas teikiame įprastu ir nuotoliniu elektroniniu būdu visoje Lietuvoje. Jums niekada nereikia siųsti popierinių dokumentų ar kažkur važiuoti, net pas mus ar į valstybines įstaigas. Net pasirašant sutartį, perduodant duomenis ar steigiant įmonę.
  • Paprastas duomenų perdavimas. Klientai kartą per mėnesį dokumentus perduoda el. paštu arba įkeldami tiesiai į Google Drive debesį.
  • Klientų savitarna. Visi mūsų klientai nemokamai internetu naudojasi el. apskaitos savitarna, kurioje patys bet kada gali išrašyti sąskaitas, matyti visus savo įmonės rodiklius: pelną, apyvartą, sąnaudas, skolas, likučius, projektų pelningumus ir kt.
  • Duomenų saugumas. Visi įmonių duomenys saugomi el. būdu, Google ir kt. patikimų tiekėjų debesyse. Atsarginės duomenų kopijos saugomos keliose skirtingose šalyse. Visi mūsų darbuotojai sistemose prie sistemų jungiasi dviguba autentifikacija. Dirbame su šiuolaikinėmis technologijomis debesyse, visi duomenys šifruojami, nenaudojame pasenusių buhalterinių programų, įdiegtų kompiuteriuose. Todėl klientų duomenys yra apsaugoti nuo gedimo ar vagystės. Kasdien daromos dvi duomenų kopijos į atskirus serverius, esančius Lietuvoje ir užsienyje.
  • Asmeninė vyr. buhalterė. Kiekvienas klientas turi profesionalią asmeninę vyr. buhalterę, kuri veda buhalterinę apskaitą ir operatyviai konsultuoja rūpimais klausimais.
  • Operatyvumas. Telefonu atsakome iš karto, o el. paštu dažniausiai per kelias valandas, daugiausiai per 1 darbo dieną. Visus apskaitos duomenis klientai mato savitarnoje bet kuriuo paros metu. Galime apskaitą vesti ir kiekvieną savaitę.
  • Maksimalus automatizavimas. Esame viena iš kelių daugiausiai automatizuotų buhalterinių paslaugų įmonių Lietuvoje. Automatiškai importuojame bankų išrašus, apdorojame sąskaitas, generuojame ir pateikiame deklaracijas, generuojame darbo sutartis ar pardavimo sąskaitas. Automatizavimo dėka išvengiame techninių klaidų ir užtikriname aukštą kokybę. Sutaupytą laiką skiriame kvalifikacijos kėlimui bei pridėtinės vertės kūrimui klientui, pvz. konsultacijoms kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių.
  • Automatiniai sujungimai su bankais. Klientai nemokamai naudojasi automatinių jungčių su bankais privalumais. Taip banko išrašai buhalterius pasiekia automatiškai, o klientai gali tiesiogiai į bankus perduoti apskaitos sistemos paruoštus pavedimų nurodymus.
  • Esame el. prekybos apskaitos profesionalai. Turime daug patirties el. prekybos apskaitoje ir jos automatizavime. El. prekybos pardavimų sąskaitas importuojame automatiškai. Mūsų apskaitos sistemą lengvai ir nebrangiai galima sujungti su bet kokia elektronine parduotuve, Ebay, Amazon, Etsy, Shopify ar POS kasos aparatu. Paypal, Stripe, Revolut, Transferwise ir kitų pinigų įstaigų apskaita automatizuota, todėl atliekama taip pat paprastai kaip ir Lietuvos bankų.
  • Esame stiprūs teisės srityje. Eureka teisės skyriaus vadovės pareigas užima įmonės bendraįkūrėja, patyrusi įmonių teisės advokatė Renata Tamašauskienė. Klientai nemokamai gauna jos konsultacijas ir naudojasi daugybe Renatos paruoštų dokumentų ir sutarčių šablonų. Nemažai dokumentų mūsų apskaitos sistema pati automatiškai ir užpildo, klientams belieka pasirašyti. Pvz. įdarbinant atsiunčiame sistemos automatiškai sugeneruotas darbo sutartis, taip pat įvairius kitus dokumentus, jums belieka tik pasirašyti.
  • Profesionalios konsultacijos. Specializuojamės aukštos kokybės apskaitos ir teisinėse paslaugose naujoms, mažoms ir vidutinėms UAB bei MB įmonėms. Aktyviai joms patariame kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių bei konsultuojame teisiniais klausimais. Bendradarbiaujame su MERITS mokesčių patarėjais ir advokatais, turinčiais daug patirties bylinėjantis su valstybinėmis institucijomis. Todėl turime realią praktinę patirtį ir žinome įvairių institucijų ribas. Visi Eureka darbuotojai turi aukštajį išsilavinimą ir reguliariai kelia kvalifikaciją mokymuose.
  • Patarimai ir priminimai. Nuolatos sekame teisės aktų atnaujinimus „Mokesčių sufleryje” ir visus klientus proaktyviai informuojame apie pasikeitimus. Reguliariai klientams siūlome kaip optimizuoti jų apskaitą ir mokesčius.
  • Kokybės garantija. Garantuojame atliktų darbų kokybę. Sunkiai tikėtinos klaidos atveju, padengiame visus nuostolius. Kiekvienais metais vidaus auditorius tikrina kelias kiekvieno vyr. buhalterio įmones. Sekame mokesčių atnaujinimus ir konsultuojamės Mokesčių sufleryje. Esame apsidraudę civilinės atsakomybės draudimu.
  • Konfidencialumas. Garantuojame visišką konfidencialumą. Visi mūsų darbuotojai yra pasirašę griežtas konfidencialumo sutartis.
  • Sąžininga kaina. Mokate tik tiek, kiek paslaugomis naudojatės. Kainos aiškios ir lanksčios. Apskaitos paslaugų sutartis neterminuota ir lengvai nutraukiama. Klientai patys išsirenka ir bet kada keičia norimą apskaitos planą pagal įmonės dokumentų kiekį. Pvz. ne sezono metu planą galima susimažinti ir mokėti mažiau.
Apie mus
 

Esame šeimos verslas ir tuo didžiuojamės. Džiaugiamės, kad būdami nepriklausomi, galime Eureka sėkmę matuoti ne uždirbamu pelnu, o klientų, darbuotojų ir savininkų pasitenkinimu Eureka. Siekiame, kad visos susijusios šalys būtų vienodai svarbios. Tai mūsų sėkmės formulė.

Andrius Tamašauskas,
„Eureka“ įkūrėjas ir vadovas

Naudinga informacija

Elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI)

ESI yra labai populiarus Registrų Centro el. įmonės išrašas, kurį paslaugų teikėjai gali gauti tiesiogiai internetu ir taip pasitikrinti įmonės informaciją. Jums tereikia padiktuoti ESI prieigos raktą. Tai labai patogu, saugu ir taupo laiką.

Kaip gauti el. būdu steigtos įmonės steigimo aktą ir įstatus?

Pateikiame trumpą instrukciją kaip nemokamai atsisiųsti Steigimo aktą bei Įstatus/Nuostatus iš Registrų centro savitarnos.

Ar verta turėti antspaudą?

Patariame kada verta turėti antspaudą ir kaip tai padaryti, o kada – neverta.