MB steigimas

Greitai ir patogiai per 1-3 d. d. nuotoliniu el. būdu visoje Lietuvoje įsteigsime Mažąją Bendriją (MB). Mūsų rekordas – MB per 2 val., klientams sugaišus tik 10-15 min. anketos užpildymui telefonu! Viską atliksime nuotoliniu el. būdu visoje Lietuvoje, Jums nereikės niekur važiuoti ar būti prie kompiuterio. Naujos įmonės dokumentus gausite el. paštu, tiesiai iš Registrų centro. Norintiems suteiksime registracijos adresą 3 metams, su galimybe nebrangiai laiškus persiųsti Jūsų adresu.

Kaina

159 €. Kaina galutinė, JADIS ir JANGIS pildymas, Registrų centro ir visi kiti mokesčiai įskaičiuoti. Esant poreikiui, papildomai 49 € kainuos registracijos adreso suteikimas 3 metams.

Trukmė

Atliekame tą pačią darbo dieną po apmokėjimo ir reikalingų duomenų pateikimo. Registrų centras naują MB įregistruoja per 1-3 darbo dienas.

Pradėti steigimą

Eureka

Renata Tamašauskienė,
Įmonių teisės advokatė

Iš Jūsų reikės

  • Pateikti duomenis apie būsimą įmonę anketoje adresu anketa.eureka.lt. Tai užtruks tik 10-15 min., galima pildyti ir telefonu.
  • Apmokėti už steigimą anketoje nurodytais rekvizitais.
  • Įmonės direktorius ir visi steigėjai turi turėti veikiantį mobilų parašą. Mobilaus el. parašo reikės įpusėjus steigimą, todėl jį rekomenduojame išsiimti po steigimo užsakymo ir taip sutaupyti laiko. Mobilų parašą lengvai per kelias minutes su asmens dokumentu išsiimsite savo mobilaus ryšio tiekėjo salone, net jei nesate abonentas. Mobilus el. parašas yra patogiausias ir paprasčiausias būdas turėti el. parašą, kuris sutaupo daug laiko.
  • Jei įmonės adresą norėsite registruoti savo ar trečiosios šalies patalpose, Jums reikės šių patalpų ir visų jų savininkų duomenų. Taip pat, visi adreso savininkai turės turėti mobilius el. parašus ir pasirašyti sutikimus. Jei adresas priklauso vienam iš sutuoktinių bendrąja jungtine sutuoktinių nuosavybe, reikės abiejų sutuoktinių mobilių el. parašų. Plačiau apie reikalavimus registracijos adresui. Neišpildžius visų reikalavimų, adresas negalės būti įformintas. Tokiu atveju, registracijos adresą galime suteikti ir mes.

Paslaugos eiga

Užpildžius steigimo anketą ir apmokėjus, mes per kelias darbo valandas patikrinsime pageidaujamą įmonės pavadinimą Registrų centre bei prekių ženklų registruose, jį laikinai rezervuosime ir su Jumis susisieksime telefonu. Registrų centras įprastai pavadinimo rezervaciją įvykdo per pusdienį, iki vienos darbo dienos.

Tuomet su Jumis susisieksime telefonu ir susiderinę patogų laiką nuotoliniu el. būdu pateiksime duomenis Registrų centrui Jūsų įmonės registravimui. Registrų centras įmonę įsteigia per 3 darbo dienas, dažniausiai nuo kelių darbo valandų iki 1 darbo dienos. Naujos įmonės Elektroninio sertifikuoto išrašo (ESI) prieigos raktą gausite trumpąja žinute ir el. paštu tiesiai iš Registrų centro.

Po steigimo su Jumis susisieksime telefonu ir susiderinę patogų laiką nuotoliniu el. būdu pateiksime duomenis JANGIS bei JADIS posistemėse. Registrų centre įprastai šie pakeitimai įsigalioja per 1 darbo dieną.

Sveikiname, Jūsų nauja įmonė jau bus pilnai veikianti! Galėsite eiti į banką atsidaryti įmonės sąskaitos ir susirasti kas įmonei tvarkys buhalterinę apskaitą. Rekomenduojame apskaitos paslaugas užsisakyti kuo anksčiau, taip nepermokėsite mokesčių. Kompetentingas vyr. buhalteris jums nuo pirmos dienos patars kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių, pvz. kaip į naują įmonę įnešti pinigų, kad vėliau juos galėtumėte be jokių mokesčių išsiimti atgal, patars ar Jūsų įmonei apsimoka savanoriškai registruotis PVM mokėtoja ir pan. Buhalterinę apskaitą Jūsų naujai įmone galime vesti ir mes, nes specializuojamės naujų, mažų ir vidutinių MB apskaitoje.

Apie MB

Mažoji bendrija (MB) dėl mažesnių mokesčių ir ribotos civilinės atsakomybės yra viena geriausių ekonominės veiklos vykdymo formų. Ji nuo UAB skiriasi tik 2 aspektais: pigesniu ir paprastesniu pinigų išmokėjimu savininkams ir apribojimu, kad savininkai gali būti tik fiziniai asmenys. Visa kita yra praktiškai taip pat, kaip UAB. MB pagrindinis patrauklumas yra paprastame ir nebrangiame pinigų išmokėjime jos nariui per Civilinę vadovavimo sutartį. Tokiu atveju mokesčiai (GPM) sudaro tik 15% nuo išmokėtos sumos. Sodros mokesčiai MB yra savanoriški, išskyrus nedidelį Privalomąjį sveikatos draudimą (PSD), kuris nemažai atvejų už MB narius jau kas mėnesį mokamas kitos darbovietės ar valstybės. Išsimokėti per Civilinę vadovavimo sutartį galima net kai MB neuždirba pelno, o visa išmokėta suma laikoma sąnaudomis, t.y. jei visą MB pelną išsimokate, nėra jokio pelno mokesčio. Tokiu atveju, visi mokesčiai, kuriuos ne PVM mokėtojai MB tenka mokėti, yra tik 15% GPM nuo nario sau išsimokėtų pinigų ir PSD.

Atsiliepimai

Google esame viena iš geriausiai vertinamų buhalterinės apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje. Atsiliepimai Google:

EUREKA - buhalterinė apskaita ir teisinės paslaugos IconEUREKA - buhalterinė apskaita ir teisinės paslaugos

L. Zamenhofo gatvė 3, Vilnius

4,8 ★★★★★ 165 reviews

  • Avatar Robertas Lavrenovas ★★☆☆☆ prieš savaitę
    Nors įmone skelbiasi, kad apskaitą pas juos 49 eurų, realiai net neįsivaizduoju, kokiai įmonei gali būti taikoma tokia apskaitą, nes pastoviai pas juos prisideda kažkokios operacijos ir smulkiai prekybai jie tikrai netinkami, nes realiai po 100 procentų apyvartos mokėdavau tik jiems už paslaugas, o kad kur sutaupyti niekada nepatars, nebent pats pradėsi klausinėti, nes aišku jie tai rankute trina. Kai pradėjau domėtis, kainomis kitur, tai įmonės kitos akys išputusios buvo, pvz. už metų uždarymą pasiėmė tiek kaip iš visų nors įmonė realiai dar veiklos jokios nevykdė praeitais metais (įmonė įsteigta Spalio galę) ir buvo tik keli pirkimai.
  • Avatar Viktoras Arkušinas ★★★★★ prieš 3 savaites
    Mums reikėjo, perkelti įmonės registracijos adresą, į Vilniaus miestą. Apmokėjome, parašėme el.paštu, po 8 min., jau gavome atsakymą, kad adresas patvirtintas. Iškarto paskambinome verslo partneriams, parekomendavome ir jiems čia įsigyti paslaugą. Jie įsigijo irgi 🙂 Sėkmės darbuose !
  • Avatar Andrius Kuciauskas ★★★★★ 4 weeks ago
    Ne pirmą įmonę steigiu. Labai konstruktyvus ir greitas darbas. Nereikėjo iškelti kojos iš namų.
  • Avatar Denis Paulavičius ★★★★★ prieš mėnesį
    Esu labai patenkintas suteiktomis paslaugomis. Tikrai siūlyčiau kreiptis į šią įmonę. Kokybė bei aukšto aptarnavimo lygis garantuotas. Dėkui.

Mūsų paslaugų privalumai
  • Patikima. Esame viena iš geriausiai vertinamų apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje: Google atsiliepimai. Esame Lietuvos Buhalterių ir Auditorių Asociacijos (LBAA) nariai.
  • Be popieriaus. Kaip ir jūs, nemėgstame „popierizmo”, todėl padedame jį sumažinti. Dirbame be popierių, su elektroniniais, fotografuotais ar skanuotais dokumentais.
  • Visi nuotolio privalumai. Visas paslaugas teikiame įprastu ir nuotoliniu elektroniniu būdu visoje Lietuvoje. Jums niekada nereikia siųsti popierinių dokumentų ar kažkur važiuoti, net pas mus ar į valstybines įstaigas. Net pasirašant sutartį, perduodant duomenis ar steigiant įmonę.
  • Paprastas duomenų perdavimas. Klientai kartą per mėnesį dokumentus perduoda el. paštu arba įkeldami tiesiai į Google Drive debesį.
  • Klientų savitarna. Visi mūsų klientai nemokamai internetu naudojasi el. apskaitos savitarna, kurioje patys bet kada gali išrašyti sąskaitas, matyti visus savo įmonės rodiklius: pelną, apyvartą, sąnaudas, skolas, likučius, projektų pelningumus ir kt.
  • Duomenų saugumas. Visi įmonių duomenys saugomi el. būdu, Google ir kt. patikimų tiekėjų debesyse. Atsarginės duomenų kopijos saugomos keliose skirtingose šalyse. Visi mūsų darbuotojai sistemose prie sistemų jungiasi dviguba autentifikacija. Dirbame su šiuolaikinėmis technologijomis debesyse, visi duomenys šifruojami, nenaudojame pasenusių buhalterinių programų, įdiegtų kompiuteriuose. Todėl klientų duomenys yra apsaugoti nuo gedimo ar vagystės. Kasdien daromos dvi duomenų kopijos į atskirus serverius, esančius Lietuvoje ir užsienyje.
  • Asmeninė vyr. buhalterė. Kiekvienas klientas turi profesionalią asmeninę vyr. buhalterę, kuri veda buhalterinę apskaitą ir operatyviai konsultuoja rūpimais klausimais.
  • Operatyvumas. Telefonu atsakome iš karto, o el. paštu dažniausiai per kelias valandas, daugiausiai per 1 darbo dieną. Visus apskaitos duomenis klientai mato savitarnoje bet kuriuo paros metu. Galime apskaitą vesti ir kiekvieną savaitę.
  • Maksimalus automatizavimas. Esame viena iš kelių daugiausiai automatizuotų buhalterinių paslaugų įmonių Lietuvoje. Automatiškai importuojame bankų išrašus, apdorojame sąskaitas, generuojame ir pateikiame deklaracijas, generuojame darbo sutartis ar pardavimo sąskaitas. Automatizavimo dėka išvengiame techninių klaidų ir užtikriname aukštą kokybę. Sutaupytą laiką skiriame kvalifikacijos kėlimui bei pridėtinės vertės kūrimui klientui, pvz. konsultacijoms kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių.
  • Automatiniai sujungimai su bankais. Klientai nemokamai naudojasi automatinių jungčių su bankais privalumais. Taip banko išrašai buhalterius pasiekia automatiškai, o klientai gali tiesiogiai į bankus perduoti apskaitos sistemos paruoštus pavedimų nurodymus.
  • Esame el. prekybos apskaitos profesionalai. Turime daug patirties el. prekybos apskaitoje ir jos automatizavime. El. prekybos pardavimų sąskaitas importuojame automatiškai. Mūsų apskaitos sistemą lengvai ir nebrangiai galima sujungti su bet kokia elektronine parduotuve, Ebay, Amazon, Etsy, Shopify ar POS kasos aparatu. Paypal, Stripe, Revolut, Transferwise ir kitų pinigų įstaigų apskaita automatizuota, todėl atliekama taip pat paprastai kaip ir Lietuvos bankų.
  • Esame stiprūs teisės srityje. Eureka teisės skyriaus vadovės pareigas užima įmonės bendraįkūrėja, patyrusi įmonių teisės advokatė Renata Tamašauskienė. Klientai nemokamai gauna jos konsultacijas ir naudojasi daugybe Renatos paruoštų dokumentų ir sutarčių šablonų. Nemažai dokumentų mūsų apskaitos sistema pati automatiškai ir užpildo, klientams belieka pasirašyti. Pvz. įdarbinant atsiunčiame sistemos automatiškai sugeneruotas darbo sutartis, taip pat įvairius kitus dokumentus, jums belieka tik pasirašyti.
  • Profesionalios konsultacijos. Specializuojamės aukštos kokybės apskaitos ir teisinėse paslaugose naujoms, mažoms ir vidutinėms UAB bei MB įmonėms. Aktyviai joms patariame kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių bei konsultuojame teisiniais klausimais. Bendradarbiaujame su MERITS mokesčių patarėjais ir advokatais, turinčiais daug patirties bylinėjantis su valstybinėmis institucijomis. Todėl turime realią praktinę patirtį ir žinome įvairių institucijų ribas. Visi Eureka darbuotojai turi aukštajį išsilavinimą ir reguliariai kelia kvalifikaciją mokymuose.
  • Patarimai ir priminimai. Nuolatos sekame teisės aktų atnaujinimus „Mokesčių sufleryje” ir visus klientus proaktyviai informuojame apie pasikeitimus. Reguliariai klientams siūlome kaip optimizuoti jų apskaitą ir mokesčius.
  • Kokybės garantija. Garantuojame atliktų darbų kokybę. Sunkiai tikėtinos klaidos atveju, padengiame visus nuostolius. Kiekvienais metais vidaus auditorius tikrina kelias kiekvieno vyr. buhalterio įmones. Sekame mokesčių atnaujinimus ir konsultuojamės Mokesčių sufleryje. Esame apsidraudę civilinės atsakomybės draudimu.
  • Konfidencialumas. Garantuojame visišką konfidencialumą. Visi mūsų darbuotojai yra pasirašę griežtas konfidencialumo sutartis.
  • Sąžininga kaina. Mokate tik tiek, kiek paslaugomis naudojatės. Kainos aiškios ir lanksčios. Apskaitos paslaugų sutartis neterminuota ir lengvai nutraukiama. Klientai patys išsirenka ir bet kada keičia norimą apskaitos planą pagal įmonės dokumentų kiekį. Pvz. ne sezono metu planą galima susimažinti ir mokėti mažiau.
Apie mus
 

Esame šeimos verslas ir tuo didžiuojamės. Džiaugiamės, kad būdami nepriklausomi, galime Eureka sėkmę matuoti ne uždirbamu pelnu, o klientų, darbuotojų ir savininkų pasitenkinimu Eureka. Siekiame, kad visos susijusios šalys būtų vienodai svarbios. Tai mūsų sėkmės formulė.

Andrius Tamašauskas,
„Eureka“ įkūrėjas ir vadovas

Naudinga informacija

Elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI)

ESI yra labai populiarus Registrų Centro el. įmonės išrašas, kurį paslaugų teikėjai gali gauti tiesiogiai internetu ir taip pasitikrinti įmonės informaciją. Jums tereikia padiktuoti ESI prieigos raktą. Tai labai patogu, saugu ir taupo laiką.

Kaip gauti el. būdu steigtos įmonės steigimo aktą ir įstatus?

Pateikiame trumpą instrukciją kaip nemokamai atsisiųsti Steigimo aktą bei Įstatus/Nuostatus iš Registrų centro savitarnos.

Ar verta turėti antspaudą?

Patariame kada verta turėti antspaudą ir kaip tai padaryti, o kada – neverta.