Elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI)

ESI yra labai populiarus Registrų Centro el. įmonės išrašas, kurį paslaugų teikėjai gali gauti tiesiogiai internetu ir taip pasitikrinti įmonės informaciją. Jums tereikia padiktuoti ESI prieigos raktą. Tai labai patogu, saugu ir taupo laiką. Tačiau ESI nustoja galioti, jei įmonėje atliekami kokie nors teisiniai pakeitimai. Pateikiame instrukciją kaip paprastai užsisakyti naują ESI išrašą.

Elektroninio sertifikuoto išrašo (ESI) užsakymo instrukcija:

1. Prisijunkite prie Registrų centro savitarnos adresu: http://www.registrucentras.lt/savitarna/
2. Pasirinkite įmonės paskyrą.
3. Paspauskite nuorodą https://w2.registrucentras.lt/savitarna/goto.do?menuId=87 arba nueikite Juridinių asmenų registras > Prašymas išduoti el. sertifikuotą išrašą.
4. Paspauskite ant apačioje esančios pirkinių krepšelio ikonėlės. Pirkinio suma (6,37 Eur) persikels į Jūsų pirkinių krepšelį.
5. Paspauskite ant viršuje esančios pirkinių krepšelio ikonėlės su nurodyta pirkinio suma ir apmokėkite.
6. Per 5 d. d. nuo apmokėjimo el. paštu gausite Registrų centro laišką su nauju ESI ir jo prieigos raktu.

Kaip gauti el. būdu steigtos įmonės steigimo aktą ir įstatus?

Pateikiame trumpą instrukciją kaip nemokamai atsisiųsti Steigimo aktą bei Įstatus/Nuostatus iš Registrų centro savitarnos.

Ar verta turėti antspaudą?

Patariame kada verta turėti antspaudą ir kaip tai padaryti, o kada – neverta.