fbpx

Karjera

VYR. BUHALTERĖ (-IS) AR BUHALTERĖ (-IS)

Nuolat augame bei koleges išlydime į motinystės atostogas, todėl pastoviai visoje Lietuvoje ieškome vyr. buhalterių ir buhalterių automatizuotam apskaitos vedimui. Kviečiame prisijungti!

Jei matote šį puslapį, vadinasi ieškome ir drąsiai kreipkitės.

  • Vasarą ir rugsėjį dirbame tik po 6 val. per dieną.
  • Dirbame iš namų ir hibridiniu būdu. Vilniečiai dirba iš biuro 2 norimas dienas per savaitę, o iš kitų miestų – tik 1 norimą dieną per mėnesį.
  • Suteikiame papildomas apmokamas atostogų dienas tarp Šv. Kalėdų ir Naujųjų metų bei gimtadienio proga.
  • Esame viena iš daugiausiai automatizuotų ir geriausiai Google vertinamų buhalterinės apskaitos bei teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje (www.googleatsiliepimai.eureka.lt).
  • Specializuojamės aukščiausios kokybės buhalterinės apskaitos ir teisinių paslaugų teikime UAB bei MB.
  • Mokame konkurencingą atlyginimą (1350-2500 Eur/mėn. į rankas), mėnesinius bei metinius priedus.

Apie mus

Esame šeimos verslas ir tuo didžiuojamės. Džiaugiamės, kad būdami nepriklausomi, galime Eureka sėkmę matuoti ne tik uždirbamu pelnu, bet ir klientų, darbuotojų ir savininkų pasitenkinimu Eureka. Siekiame, kad visos susijusios šalys būtų vienodai patenkintos. Tai mūsų sėkmės formulė.

Esame viena iš daugiausiai automatizuotų ir geriausiai Google vertinamų buhalterinės apskaitos bei teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje (www.googleatsiliepimai.eureka.lt). Orientuojamės į kokybišką apskaitą ir ją vedame virš 200 įmonių iš visos Lietuvos.

Teikiame automatizuotas apskaitos paslaugas nuotoliniu elektroniniu būdu, be popierių. Tai panašu į elektroninę bankininkystę. Klientai visada po ranka internetu turi saugią prieigą prie visos buhalterijos, patys išrašo sąskaitas ir mato visus įmonės rodiklius, o mes maksimaliai automatizuotai vedame buhalterinę apskaitą ir juos profesionaliai konsultuojame.

Skiriamės nuo tradicinių apskaitos įmonių – orientuojamės į kokybę, vengiame viršvalandžių, su klientais dirbame nuotoliniu būdu, be popierių, labai daug kas automatizuota.

Darbo pobūdis

  • Ieškome vyr. buhalterių, apskaitą vedančių nuo… iki ir buhalterių, atliekančių mėnesinius apskaitos darbus.
  • Nepriklausomai nuo kvalifikacijos, naujiems darbuotojams skiriame daug dėmesio – pažingsniui kruopščiai apmokome pagal savo kompetencijų sistemą.
  • Buhalterinės apskaitos vedimas nedidelėms UAB ir MB įmonėms (0-20 darb.), be popierių. Darbas su inovatyvia internetine apskaitos sistema, kurioje dauguma procesų automatizuota.
  • Nereikia į sistemą rankomis vesti bankų pavedimų ir daugumos sąskaitų. Bankų išrašai ir mokėjimo pavedimai importuojami automatiškai iš banko arba per failą, sąskaitos apdorojamos automatiškai, deklaracijos VMI, Sodrai, iSAF ir kt. generuojamos, teikiamos ir pasirašomos automatiškai, sudengimai taip pat daromi dalinai automatizuotai.
  • Darbas komandoje po 2: buhalteris ir vyr. buhalteris dirba komandoje kartu prie tų pačių įmonių, suteikiant galimybę mokytis ir dalintis patirtimi bei pavaduoti vienas kitą atostogų metu.
  • Vyr. buhalteriams: apskaitos vedimas nuo… iki, malonus klientų konsultavimas apskaitos, mokesčių ir sistemos klausimais telefonu ir el. paštu, kartais gyvai, finansinės atskaitomybės rengimas, darbų vienam buhalteriui paskirstymas ir priežiūra.
  • Buhalteriams: darbas komandoje su vyr. buhalteriu, mėnesinės apskaitos vedimas, malonus klientų konsultavimas nesudėtingais klausimais telefonu ir el. paštu.
  • Darbas lietuvių kalba.

Reikalavimai

  • Gebėjimas kokybiškai atlikti mėnesinius įmonių apskaitos darbus.
  • Vyr. buhalteriams papildomai – gebėjimas parengti finansines ataskaitas ir darbo patirtis buhalterinių paslaugų įmonėje arba su daugiau nei 3 įmonėmis vienu metu.
  • Mums svarbiausia kruopštumas, atsakingumas ir kompiuterinis raštingumas. O visa kita galima išmokti.
  • Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu lietuvių kalba.
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas apskaitos, ekonomikos, finansų ar kitoje susijusioje srityje.

Siūlome

  • 6 val. darbo dieną vasaros metu ir rugsėjį (taikoma po 1-3 bandomojo laikotarpio mėnesių).
  • Jei esate iš kito miestos, galimybę dirbti iš namų nuo pirmos darbo dienos, biure apsilankant tik 1 norimą dieną per mėnesį.
  • Vilniečiams galimybę 3 d. per savaitę dirbti iš namų (dažniausiai taikoma po 1 bandomojo laikotarpio mėnesio, priklausomai nuo rezultatų).
  • Jaukią darbo vietą L. Zamenhofo g. 3, Vilnius (netoli BIG PC).
  • Konkurencingą atlyginimą (1350-2500 Eur/mėn. į rankas), mėnesinius bei metinius priedus. Atlyginimas priklauso nuo kvalifikacijos ir rezultatų.
  • Suteikiame papildomas apmokamas atostogų dienas tarp Šv. Kalėdų ir Naujųjų metų bei gimtadienio proga.
  • Vyr. buhalteris turi galimybę pasirinkti savo darbo krūvį, klientus, atsisakyti netvarkingų klientų ir pan.
  • Subalansuotą darbo krūvį.
  • Darbą „be popierių”, kur deklaracijos sugeneruojamos, pasirašomos ir pateikiamos automatiškai, vieno mygtuko paspaudimu, o bankai ir dokumentai importuojami automatiškai ar suvedami pavaldinio.
  • Mažiau techninio darbo. Darbas Eurekoje yra vienas iš greičiausių būdų tapti profesionaliu vyr. buhalteriu. Daug techninio darbo atliekama automatizuotai, todėl yra laiko gilintis į sudėtingesnius ir įvairesnius atvejus. Mūsų klientų veiklų spektras labai platus ir dalinamės patirtimi, todėl tai puiki galimybė įgyti patirties įvairiose srityse.
  • Nepriklausomai nuo kvalifikacijos, darbuotojams skiriame daug dėmesio – naujokus pažingsniui kruopščiai apmokome pagal savo kompetencijų sistemą. O vėliau kolegos mielai padeda įvairiais klausimais. Turime išsamų vidinį žinyną.
  • Tobulėjimą, laisvę ir atsakomybę, dalyvavimą elektroninės apskaitos plėtroje Lietuvoje. Norint – apskaitos procesų tobulinime ir vadovavime.
  • Apartamentus poilsiui Palangoje.
  • Nemokamą parkavimo vietą automobiliui, vietą dviračiams.
  • Studijuojantiems sudarome visas sąlygas darbą derinti su mokslais.
  • Galimybę kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, kursuose ir seminaruose. Asmeninę Mokesčių suflerio paskyrą.
  • Galimybę turėti pavaldinių.
  • Galimybę tobulėti ir kilti karjeros laiptais.
  • Darbą draugiškoje ir dinamiškoje aplinkoje tarp savo srities profesionalų.
  • Puikų, sutariantį kolektyvą.
  • Neformalų bendravimą, dėmesį ir pagalbą.

Susisiekime!

Užpildykite formą apačioje arba susisiekite su mumis el. paštu.

Garantuojame konfidencialumą. El. paštu personalas@eureka.lt laukiame Jūsų CV su nuotrauka. Laiške prašome atsakyti į kelis klausimus:

  • Ar esate savarankiškai uždarę metus? Jei taip, kiek kartų? Ar galite savarankiškai atlikti visus įmonės einamuosius mėnesinius buhalterinius darbus? Jei ne, ką galite?
  • Kiek daugiausiai įmonių apskaitą vedėte vienu metu? Kokio dydžio darbuotojų ir dokumentų skaičiumi buvo tos įmonės? Kokių sričių?
  • Kiek gavote už egzaminus (valstybinius ar mokyklinius) baigiant mokyklą? Jei matematikos nelaikėte, paminėkite kokius turėjote pažymius už matematiką mokykloje ir aukštojoje mokykloje?

Dėl didelio kandidatuojančiųjų skaičiaus, per 1-3 d.d. informuojame tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.

Kontaktinis asmuo

Renata Tamašauskienė
personalas@eureka.lt
+370 5 238 0000